امام جمعه زنجان:

 تلاش‌های شبانه روزی پلیس برای امنیت و آسایش مردم قابل تقدیر است

آیت‌الله «خاتمی» با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم گفت: یکی از فاکتور‌های خودسازی انسان روزه است.
کد خبر: ۵۱۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 11April 2022

به گزارش  دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» امام جمعه زنجان امروز در مراسم جزء خوانی قرآن کریم کارکنان انتظامی استان زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس استان در راستای توجه به امور فرهنگی، انس با قرآن را موجب شادابی در انجام بهینه ماموریت‌ها دانست و اظهار داشت: پلیس طی ساليان اخير نشان داده توانایی بالایی در تامين نظم و امنيت جامعه داشته و از ماموريت‌های مختلف سربلند بيرون آمده كه اين مهم در سايه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مديران و كاركنان این نیروی خدوم به دست آمده است.

امام جمعه زنجان در ادامه توجه به خانواده ها را بسیار مهم دانست و بیان داشت: شرکت کارکنان پلیس در مراسم محفل انس با قرآن کریم هم از لحاظ کمی و هم کیفی بی نظیر است و این امر قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهم‌ترین و بزرگترین سرمایه پلیس است که امروز آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه ظرفیت ماه مبارک رمضان ظرفیت بسیار بالایی است و به تعبیر پیامبر گرامی اسلام (ص) شهر الله است، افزود : هیچ عملی به اندازه روزه ضریب اخلاص انسان را افزایش نمی‌دهد.

امام جمعه زنجان با شمارش برخی از فضیلت‌ها و برکات ماه ضیافت الهی افزود: یکی از این برکات عظیم در ماه مبارک رمضان انس گرفتن بیش از پیش انسان به کلام الهی و تقرب جستن به قرآن است که نور هدایت الهی را دراین ماه بیش از سایر ماه‌ها بر قلب ما می‌تابد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم بیان داشت: یکی از فاکتور های خودسازی انسان روزه است.

آیت‌الله خاتمی در پایان توجه به سربازان را بسیار مهم دانست و افزود: کارهای خوبی در مجموعه انتظامی استان در امر فرهنگ‌سازی، توجه به خانواده‌ها و مهارت‌افزایی سربازان صورت گرفته است که قابل تقدیر است چون سربازان آینده‌سازان این کشور هستند.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام «سجاد نوری» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با ارائه گزارشی به اقدامات صورت گرفته انتظامی استان در بحث ارتقاء امورات فرهنگی و توجه به خانواده کارکنان ارائه کرد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار